horsejump

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Dagen..

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 29 september 2013 19:13

Idag var jag uppe tidigt molly (min hund) väckte mig -.- sen va jag med en kompis Sanna! Vi åkte till min farfar och gick i hans skog med molly. Efter det så va vi i stallet o red lola o vicky vi skrittde bara pga att vicky har ont i hoven.
Nu ligger jag i sängen och kollar insta&FB ;) hoppas ni har haft en super bra dag utan söndags ångest <33 /Ida

Bilden är från i fredags hon var brunstig ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 25 mars 2014 12:24


Vicky är fux o är ett 12 årigt sto. Hon är en c-ponny o är 138,5 cm. Hon är korsningponny o är född i Skåne. Hennes mamma heter karisma o hennes pappa heter days of thunder. Under Vickys "barndom" var hon en riktigt svår ponny med egen vilja o hon...

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 25 mars 2014 12:02


Igår hann jag inte blogga, sorry för det. Idag så fick jag till skolan o va med första lektionen, sen kände jag att jag mådde dåligt o då gick jag till mormor. Nu ligger jag i mormors säng o väntar på att mamma ska komma. Av mormor fick jag hehe e...

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 23 mars 2014 19:52


Gick bra, hoppade inte så högt idag pga olyckan som hände vicky i onsdags. Men är sjukt nöjd med henne! Hon var lite sparkig som hon brukar, men när vi red fram fritt som vi gör ibland då reste (stegrade) hon sig helt plötsligt när jag galloperande...

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 22 mars 2014 22:57


Nu ska jag sova! Äntligen. Imorron blir det att gå upp tidigt åka till stallet o hoppträna vicky! Imorron kommer jag ha fett mycket söndagsångest känner jag redan nu! Helgen går så fort! Shit! Nej nu får jag sluta skriva gonatt:-) Ida ...

Av Ida&moa Forsberg&Bk - 22 mars 2014 22:35

Asså shit! Jag har verkligen problem med det där att hålla igång en blogg, tydligen inte min grej antar jag men whatever! Haha iallafall så kommer jag blogga när jag har tid och lust. Kommer nog hinna det mer nu när det ändå är rätt så chill i sk...

Presentation

Hej vi är 2 tjejer som kommer från Värmland!
Vi är 12 år födda
21 maj och 10 Januari.
Vi båda älskar hästar och är mest intresserade av hoppning. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards